Minggu, 22 November 2015

Kesihatan yang lebih baik dan Penyembuhan Boleh Yours semulajadi dan Mudah Dengan alkali terion Air

Kesihatan yang lebih baik dan Penyembuhan Boleh Yours semulajadi dan Mudah Dengan alkali terion Air

Badan anda adalah lebih daripada 70% air oleh itu ia adalah sangat penting bahawa anda mampu untuk menyerap apa yang anda minum supaya ia menghidrat sepenuhnya dan menyahtoksin anda. Pengambilan air terion alkali setiap hari bukan sahaja membersihkan anda pada tahap sel ia juga alkalizes anda supaya anda boleh meneutralkan asid yang menjadi toksik kepada badan anda.

Mencapai kesihatan yang lebih baik dan penyembuhan bisul ke keseimbangan asid dan alkali. Apabila anda lebih asid dari alkali, anda mempunyai semua komponen yang mengundang penyakit, pelbagai penyakit dan penyakit yang membinasakan. Anda boleh mula untuk mengimbangi badan anda dengan membuat beberapa perubahan besar-besaran untuk diet dan gaya hidup anda, tetapi kebanyakan orang mempunyai masa yang sukar mencapai keseimbangan ini melalui diet semata-mata. Inilah sebabnya mengapa minum air yang betul adalah perubahan yang paling penting yang anda boleh membuat.

Air terion alkali mempunyai tiga sifat utama yang membantu badan anda mencapai kesihatan yang lebih baik dan memulakan proses penyembuhan. Ia alkalizes (bermaksud ia mempunyai pH yang lebih tinggi daripada mana-mana air yang lain), super-hidrat, dan kelompok detoxifies.Through proses pengionan molekul air yang lebih kecil yang dicipta oleh menggunakan mineral alkali yang secara semula jadi di dalam air paip anda. Kelompok-kelompok kecil dapat teliti menembusi sel-sel anda dan membersihkan mereka. Bahagian yang terbaik adalah bahawa apabila anda mula minum air ini secara tetap, ia membersihkan dan menyahtoksin badan anda secara berterusan. Apabila sel-sel anda bersih mereka berfungsi dengan baik dan badan anda kata terima kasih dalam bentuk kesihatan.

Terdapat dua kesan sampingan terhadap air yang perlu anda tahu. Semasa pengionan sejak mineral alkali dipisahkan daripada mineral asid, air pH yang lebih tinggi yang dicipta juga menjadi satu antioksidan yang kuat. Proses ini mewujudkan banyak oksigen di dalam air juga. Kita semua tahu bagaimana antioksidan penting adalah dalam penyakit pertempuran dan penuaan pra-matang. Tetapi adakah anda tahu bahawa kanser tidak boleh hidup dalam persekitaran yang beralkali dan oksigen kaya? Pada pendapat saya ini adalah bonus, sisi positif kesan-sesuatu yang anda tidak mendapatkan dari apa-apa bahan lain di bumi!

Jika anda ingin kesihatan yang lebih baik, lebih banyak tenaga, berasa lebih muda dan mahu memberi badan anda alat-alat yang diperlukan untuk menyembuhkan dirinya sendiri secara semula jadi, anda memerlukan air terion alkali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar